TAG: 20x3xJA

By Marta Deląg - 19:46


Dawno temu oświadczyłam  na facebooku, że jeśli mój fanpage polubi 100 osób, to dodam tak zwany TAG. Wciąż śmieszy mnie ta nazwa. Widziałam to już na kilku blogach: "TAG: what's in my bag.", "TAG: 20 nieznanych faktów o mnie". Idea (chyba) polega na tym, że ktoś wymyśla temat, a inni, jak nie mają aktualnie innego pomysłu, albo po prostu TAG im się podoba, to piszą na ten temat. Długo nieprzychylnie patrzyłam na te "kreatywne" wpisy, bo po prostu mnie nudziły. Ale jak to świetnie opisała kiedyś Monika z BlackDresses- Wszystko dzieje się na zmianę. I tak o to jesteście świadkami pierwszego TAGu na tym blogu. Nazwałam go "12x3xJA". Nazwa świadczy oczywiście o mojej matematyczno-narcystycznej naturze. 
Zadanie polega na dokończeniu 12 banalnych słów na trzy, niekoniecznie powiązane sposoby.


Mam
wadę wzroku.
stałą temperaturę ciała 35,5.
wilczy apetyt.

Za 2 lata
będę mieć prawo jazdy.
będę studiować prawo.
nie wiem, czy będę w Polsce.

Wolę
ludzi od zwierząt.
teatr od kina.
niemiecki od angielskiego.

Zgubiłam
5 par rękawiczek.
się w cyrku.
telefon podczas pierwszej zagranicznej wycieczki.

Śpię
krótko.
z misiem.
z opaską na oczach.

zenit analogue photography


Piszę
piórem.
nieczytelnie.
dziennik, ale niecodziennie.

Jem
za dużo czekolady.
za dużo wszystkiego.
wydaje mi się, że zdrowo.

Nie lubię
niezdecydowania.
całkowicie zachmurzonego nieba.
prasować.

Marzę
często.
o podróży autostopem.
o zobaczeniu wszystkich miejsc, których zdjęcia lubię na Pintereście.



Chcę mieć więcej
rozkloszowanych spódnic, kapeluszy, kolorowych płaszczyków i opasek z kokardkami.
samodyscypliny.
pozytywnych ocen z matematyki.

Wieczorem:
mam najwięcej energii.
lubię spacerować.
lubię tylko światło punktowe.

Nie umiem:
śpiewać, chociaż bardzo lubię.
biec przez godzinę.
rysować równych kresek na powiekach.

Kiedyś
zjadłam kartkę papieru.
lubiłam Miley Cyrus.
spałam w stodole. (W sensie jednorazowo, nie codziennie ;)

Mój wymarzony dom
będzie miał wieżyczkę.
będzie stał w górach.
będzie miał piękny ogród.

Nigdy
nie zapaliłam papierosa.
nie czytałam żadnej części Harrego Pottera.
nie oglądałam Hobbita, Gwiezdnych Wojen, Władcy Pierścieni i całego Zmierzchu.

Jestem uzależniona od:
wifi (blogów, serduszek na Instagramie i facebooka)
telefonu
rozdrapywania wszystkiego, co nie jest idealnie gładkie na mojej skórze. ( Tak jak rzeka dąży do osiągnięcia bazy erozyjnej.) 

Nie boję się
pająków
wystąpień publicznych
pobierania krwi

Ale boję się
psów.
wracać w nocy sama do domu.
(właściwie bardziej brzydzę) drobnych elementów z metalu, tj. monety, medaliki, łańcuszki.

Jak już mówiłam, wszystko się zmienia, bo od 13 roku życia nie przesłałam dalej żadnego łańcuszka, nawet urocze wyzwanie ze zdjęciem z dzieciństwa zostawiłam bez odzewu, a teraz zachęcam Was, drodzy czytelnicy piszący własne blogi na zrobienie swoich list 10/15/20x3xJA. Jeśli nie chcecie pisać osobnego posta, to chociaż zostawcie jakiś ślad "siebie" w komentarzu ;)

A tu lista pomocnicza lista słów (chyba będących najpopularniejszymi w języku polskim), od których możecie zacząć zdania.
Jestem, Lubię, Nie lubię, Nie rozumiem, Nie toleruję, Kocham, Uwielbiam, Wiem, Szukam, Idę, Krzyczę, Śmieję się, Chcę, Mam, Jem, Piję, Czytam, Śpiewam, Tańczę, Gram, Piszę, Uprawiam, Dzisiaj, Jutro, Kiedyś, Za 2 lata, Za 10 lat, W dzieciństwie, Moi przyjaciele, Moja rodzina, Mój ulubiony... I co tam jeszcze sobie wymyślicie ;)


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze