jesienno-zimowy niezbędnik

By Marta Deląg - 20:30

Zimą ludzie powinni zapadać w sen zimowy

złota myśl Marty w zimny, smutny, ciemny, jeszcze jesienny dzień


Kermit ma papierosy i kawę, ja mam swoje sposoby. Przedstawiam mój niezbędnik na jesienno-zimowe dni.

Gorąca czekolada
Właściwie czekolada jest niezbędna ZAWSZE, ale ta gorąca po wróceniu z mroźnego dworu jest jak SPA- relaksuje, dodaje energii i szczęścia.



Ciepłe skarpetki
Niby najgorszy prezent, ale ja je bardzo doceniam.

Wrzos
Takie to małe, a zupełnie zmienia klimat pokoju. Cieszy oko każdego dnia :)


Świeczki
W końcu szybko robi się ciemno...




Koc
Tak banalne, że nawet nie dodam zdjęcia
Szlafrok
U mnie spełnia również podobną funkcję co koc.
A to idealne połączenie:
mod.: A. Szulc
Szarlotka
Inne ciasta też dobre, ale jesienią przynajmniej są świeże jabłka. A zimą, na gorąco- bezcenna.

chwilowy brak szarlotki :/
Pierniczki
Tak jak bez uszek, nie wyobrażam sobie bez nich świąt.

Herbata
Gorąca i pyszna. Najlepsza z miodem, albo...

"cynamonowym cukrem" (chociaż nie wszystkim smakuje :o)

Świetnie komponuje się z geografią i cynamonowymi ślimakami. (Mamo Marysi, dzięki pani moje życie smakuje lepiej!)

Chusteczki
Mało romantyczne, ale konieczne.
Dla romantyków może być piękna, choć nie praktyczna, acz świetna na podryw- chusteczka haftowana. ("Tej nie kocham, tej nie lubię...")
Ew. papier toaletowy- może być kradziony ze szkoły.


Rękawiczki


prezent od Agusi, ale Klaudia dobrała pod płaszczyk ;)
Dziękuję dziewczyny
nawiązując do tła powyższego zdjęcia:
Choinka!
Moja jeszcze nieubrana, więc zdjęcie potem.

Balsam do ciała
Co prawda lód na rzekach jeszcze nie pęka, ale skóra już tak.

Nie wiem czy gorzej wrzucić tu swoje nogi, czy opakowanie, więc nie wrzucę nic.

Kubek termiczny
Świetny dodatek do rękawiczek i gorącej czekolady lub herbaty. Uprzyjemnia podróż tramwajem.



Lampki
To jest tak genialna rzecz!
Robi #atmosphere w smutne, ciemne dni.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. super blog obserwuję :) pozdrawiam
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń