Dlaczego jestem dzisiaj taka szczęśliwa?

By Marta Deląg - 15:31


Bo jest sobota
I nie musiałam wstawać o 6
Ale o 7 nie chciało mi się już spać
Więc mam więcej czasu.
Bo rodzice zrobili zakupy.
Bo na śniadanie zjadłam naleśnika z jogurtem naturalnym, otrębami, jagodami i bananem.
Bo biegałam.
Bo mimo, że nie miałam na to ochoty - zaczęłam sprzątać. I tak się rozkręciłam, że sprzątnęłam więcej niż zamierzałam.
Bo wczoraj byłam w bibliotece i mam stosik ciekawych książek do przeczytania.
Bo przez ostatnie dwa dni jeździłam rowerem do szkoły
I dzięki temu spotkałam dwie osoby, które bardzo lubię, a których nie widziałam od ponad miesiąca.
Bo zaraz pójdę na rolki.
A potem będę robić zdjęcia na parafialnym festynie.
Bo jutro odwiedzi mnie mój najlepszy kuzyn.
Bo mam wymarzone czarne szpilki!
I nową rozkloszowaną spódnicę za 7 zł.
A w Rossmanie znowu jest promocja -49%, więc mam nowy eyeliner.
Bo kupiłam bilety do Wilna!
A w czwartek idę na oczekiwane przeze mnie od kilku miesięcy Dziady cz.3 z Bartoszem Porczykiem w roli Konrada < 3
I jestem już zupełnie spłukana.
Ale będę pracować na meczu WKS Śląsk - Legia Warszawa, więc w drodze do domu może być ciekawie.
Bo już prawie skończyłam wpis z Frankfurtu.
Bo mama zrobiła pierogi ruskie.
Bo zapowiada się świetna impreza dzisiaj wieczorem.
A jutro wciąż jest weekend!

Życie jest piękne.

edit: Właściwie nie wiem, po co to napisałam. Po prostu w drodze do sklepu zalała mnie fala wdzięczności i zaraz po tym jak kupiłam pół kilo sera białego postanowiłam ją spisać. Może kiedyś, jak będę starą zgryźliwą i zmęczoną życiem kobietą, to to zobaczę i przypomnę sobie, że kiedyś cieszyły mnie takie błahostki.

Chociaż wolałabym, żeby moja reakcja była raczej taka: "Uf, może i mam swoje lata, ale cała reszta się nie spełniła."

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze